Referent prodeje s AJ - Práce v Olomouci .cz

Referent prodeje s AJ

Referent prodeje s AJ

Úvod a popis pracovní náplně

  • Jak bude vypadat Váš pracovní den?
  • V práci budete mít na starosti komunikaci se zákazníky, budete zpracovávat jejich objednávky.
  • Dodavatelem budete vystavovat objednávky, budete připravovat nákupní a prodejní faktury. Vaším úkolem bude zajišťování exportních a importních celních operací.

Požadujeme

  • Co očekáváme od Vás?
  • SŠ vzělání s maturitou.
  • Nutná je komunikativní znalost angličtiny (pro komunikaci se zákazníky a dodavateli).
  • Výhodou bude, pokud budete mít znalost MS Dynamics nebo jiného ERP systému. Nutná je znalost práce v Excelu na dobré úrovni.
  • Je nutná předcházející zkušenost na obdobné pozici.
  •  

Nabízíme

  • Jaké výhody získáte Vy?
  • Ve společnosti Vám nabídnou příspěvek na stravování, možnost dalšího vzdělávání či roční bonusy.
  • Svůj čas si budete organizovat podle aktuální potřeby (pružní pracovní doba).
  •  

Vytvořeno:

dne 03.11.2017 v 5:10

Místo práce:

Olomouc

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa

Odpovědět na inzerát